1 Şubat 2016 Pazartesi

Yeni bir blog kesfettim

Bu blog göz atın "DIY: KAKTÜS İĞNELİKLER" http://beauthingsforme.blogspot.com/2016/01/diy-kaktus-ignelikler.html


Evim dergisinin eski sayılarına bakarken yaşam alanları ile ilgili orjinal fikirleri olan 5 blogger ile karşılaştım.  Cep telefonundan blogway uygulaması kullandığım için hemen blogspot bağlantılı bu sayfaları ekledim. Bir tanesi Ankara'dan olduğunu görünce çok sevindim.

Her kadın dekorasyona ilgili duyar ama ilginç fikirleri olanlarsa mutlaka desteklenmelidir .
Hep istemisimdir keşke bende icmimarlar gibi farklı bakış açım olsa. Ne yazık ki yok. O yüzden de dekorasyon konusunda da faciayim fakat en azından evim dergisi ve böyle harika blogger larla bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum  
Bu blogu takip etmenizi tavsiye ederim    

 beauthingsforme.blogspot.com.tr 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder