14 Temmuz 2015 Salı

kağıt vs. 2. etkinlik En iyi arkadaşim Radar

Kağıt vs.

En iyi arkadaşim Radar 


Emre'nin etkinlik istekleri yaz boyunca devam ediyor. Odasını değiştirdik. Yatağını büyüttük.Montesini baba oğul etkinliği olarak yaptık ama yine de hiç biri kağıt etkinliklerinin yerini tutmadı.

Kağıt vs. dergisine bu gidişle abone olacağım artık :)


Her zaman ki gibi etkinlik için her şey dergiyle veriliyor. Biz sadece yapıştırıcı kullandık.Bu sefer Faber Castell mum yapıştırıcısı vardı.
Her şeyi masaya hazırladık ve kesme işlemine başladık. Bu arada Çağan Emre ye bebekken aldığım seramik makas ve tırtıklı makas körleşmiş. Yenilerini  ertesi gün İkea dan aldık.
Etkinlik esnasında benim makası kullandı.
Hala sol eli ile mi  sağ eli ile mi kesicek karar veremedi. Gerçi Müge teyzesi her iki eli ile yazar ve keser. Ben tam solak im. Eşim Celal tam sağ'lak..


 Geri dönüşüm işini şimdiden Emre'ye öğretmeye çalışıyoruz. Daha önceden kullandığı evalarla kart yaptık.
 Ufak tefek kıvrımlı kesimleri makas bu sefer büyük diye ben yaptım.
 Ama o yapıştırma anları onun için acayip keyifliydi.

 Kadraj a girmeyi de ihmal etmiyor :)
.
Balonları illa zigzag makasla kesicekmişiz.

 ve son ...
Doğduğu günden beri yatağından ayırmadığı en yakın arkadaşı Radar ı pano olarak resimledik.

2 yorum:

  1. Çok eğlenmişsiniz anlaşılan. Bizde evde oğlumla yapıyorum bazen ben ondan daha çok oynadığımı farkediyorum. Sevgiler...
    www.deneyimlianne.com

    YanıtlaSil
  2. ayyy! bende oğlumla etkinlik yapmayı istiyorum artık ya! Bazen hadi büyü diyesim geliyor :)

    YanıtlaSil