14 Ekim 2014 Salı

Merakli Minik Ekim

 

Hoşgeldin Sonbahar

 
 
Mevsim sonbahar,yaz ne zaman geldi,ne zaman geçti hiç anlamadık.
 
Sonbaharı yaprakların sararmasıyla içimizde hissediyoruz.Uzun zamandır sararan yapraklarla etkinlik yapmak istiyordum.Merakli Minik dergisini uygun bir zamanda Çağan Emre'yle okumak istedim ve kreşimiz Rota Dikmen nin bugünkü etkinliği ile anlam kazandi.
 
Bugün kreş'de doğa dersinde Fener Ağacı nı incelemişler.Ben de bugün öğrendim,hatta bahçemizde olduğunu da Ç.Emre fark etti.
Yapraklarindan ve kurumuş çiçeklerini alarak eve getirdik,hatta yarın kreşe de götürmeyi planlıyoruz....
 
 
 

Dergimizin içinden çıkan etkinlik yapraklarını Fener Ağacının yapraklarıyla beraber kolaj yaptık




Anne oğul bir konuda anlaşamadık ben 'oğlum,yapıştırıcı önce yaprağa süreceksin sonra onu kağıdın istediğin yerine yapıştırıcaksın' dedikçe Ç.Emre tam tersi önce kağıtta istediği yeri seçip oraya yapıştırıcıyı sürdükten sonra yaprakları üstüne koydu  :))
En sonunda pes eden ben oldum tabi ki :))))
                                    
                        Güzel ve keyifli bir akşamüstüydü

1 yorum: