5 Ocak 2014 Pazar

İlk Saç Kesimi 05.OCAK.2014

 
SAÇLARIMIZ
 
    Çağan Emre doğduğunda hiç saçı yoktu ve uzun sürede çıkmadı.
 
 
 
 
  Uzamaya ve artık 'kız mı?' sorunları artıkça  eşimin her 'saçlarını artık kestirelim' söylemlerine  ısrarla hayır cevabı veriyordum.
 
  Acaba saçı kesilince travma oluşur mu, acaba Berber'den korkar mı? soruları benim hayırlarımı keskinleştiriyordu.
 
 Fakat ısrarlara dayanamadım ve tamam dedim bu seferde nerede kesilecek sorunu baş gösterdi.Bana göre çok kaliteli bir kuaför-berber de eşime göre mahalle berberinde. Tabi ki kaybeden yine ben oldum.
 
Bir gün baba - oğul saatinde anne yi almadan berberin yolunu tuttular. Bana ise uzaktan seyretmek kaldı.
 
Çağan Emre harika bir sakinlikle önce sırasını bekledi daha sonra normal- oyuncaksız  koltuğa oturarak berber abisine saçını teslim etti.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
Oğlumun olgunluğu ile gurur duydum.
 
 
 
 
Sonuç mükemmeldi ama benim gözyaşlarıma bunu anlatamadım .....

2 yorum:

  1. Aslıcımm maşallah deyim hem de 41 kere canım..
    Çınarın ilk traş deneyimi çok kotu olmuştu.blogdada yazmıştım..e- bebek te kuaför var( orada kestirmistik.ilk güzel oturdu fakat sonra çok ağladı, artık başlanmış olduğu içinde bırakılamadı.. Siz super olmussunuz..:) Aferin küçük erkeğe..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Emre'ye, nasıl minik erkek olmuş tam, hem davranış hem görünüş olarak çok yakışmış saçlar :)
    Çınarın ilk traj, bir faciaydı resmen, e- bebek mağazası içinde berber var oraya gittik, ilgi dağıtıcı bir suru oyuncak vs verdiler eline.ilk iyi başladı sonrasında çok ağladı, artık başlamış olduğumuz içinde bırakamadık, kesilince de çok üzülmüştuk..blogdada yazmıştım bende..şimdilerde yine uzun..bakalım 2. Tras için izin alıcaz :)) sevgiler siZee..

    YanıtlaSil