11 Kasım 2013 Pazartesi

imaginarium SCOOTERIMIZ

SCOOTER
 
 
 
imaginarium ile Ankara'ya gelince tanıştım.Önce cepa imaginarium daha sonra da panora imaginarium ile ürünlerini inceledim.
 
 
 
Gerçekten mükemmel koleksiyonları var tabi ücretleri diğer yerlere göre  bir miktar fazla.
 
 
Her gittiğimizde Çağan Emre
Trotinet/scooter
baby scooter ' ı  yakalayıp sürmeye çalışıyordu. Ben 'aman daha erkendir' derken gidiş gelişlerde olayı bayağı çözdü.
 
Bir panora gezintisinde anaannemiz Vasfiye G.  dayanamıyarak bize hediye olarak aldı
Daha güvenlik için alınması gerekleri alamadık evde sürüyor ama müthiş keyif alıyor.
 
50 kilo ya kadar kullanabilirmiş.Ben evde koridorda kullanıyorum çok keyifli.
 
Resimler alındıktan sonraki ilk sürüş keyfi

 Baştan karar veremedi sol ayak mı sağ ayak mı diye?
 
Solak olma olasığı oldukça yüksek.Bu da çok hoşuma gidiyor

 
Bu arada Fenerbahçe ,  biz anne babanın ve de Çağan Emre'nin hayatının bir parçası.
Mümkün değil üstünden formayı çıkartmamız  :)) 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder