1 Ağustos 2013 Perşembe

AKILLI ÇOÇUK


Cocukluğum da  Dogan Dergisi, gençliğim de Blue Jean, sonrası da bilinen kadın ve dekarasyon dergileri.....  Dergi okumayı seven , ay sonunu zor bekleyen ,ay sonu gelsin ki ay başlamadan yeni ayın dergisi gelsin ilk ben alayım diyen biriyim.Umarım oğlum da benim gibi olur.

Dergiler,  Emre için daha erken derken nurtia sayfasında meraklı minik ve akıllı çocuk olduğunu öğrendim ve tabi ki bu sefer ana oğul ay sonunu zor getirdik.

Akıllı çocuk ile tanışmamız. Gerçi ilk karıştırmalar oto koltuğunda oldu ama yine ilk tanışmaları ve aktivite ye çevirmeleri

konu tatil.cok iyi denk geldi.tatil fikrini alıştırmaya başladım.

 resim i ters koydum. bir daha dikkat edeceğim.
 Emre'nin valizine,annenin valizine, babanın valizine neler konulacağına karar verdik.

           tabi bu arada anne eli değmiş, az şekerli vişne suyu. yeni moda-sürahi'den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder